batterislakt



har upptäckt att en bärbar kassettbandspelare drar väldigt mycket batteri. jag har nog inte ens lyssnat 5 timmar på min bärbara kassettbandspelare. jag vågar nästan säga att jag inte ens lyssnat 3 timmar. detta kan bero på att jag spolat en del, vilket tydligen ska leda till stor batteriförlust. men men, jag får väl stå ut med det om jag ska bygga upp min nya status.

laddade ner den nya messengerbetan idag. verkar rätt vettig och ser helt okej ut. en bra uppdatering är att om man skriver flera saker efter varanda, kommer det man säger efter varandra under varandra, istället för det som var förut. lite svårt att förklara kanske. bra är det i alla fall.

ska försöka börja göra engelska-filmen nu i veckan. den första ska handla om en kille som blivit attackerad av en hund och som därför måste besöka syster jesper. den andra ska vara en film om min och jespers longboards. longboard-storyn är inte riktigt färdig än. men vi jobbar så hårt vi kan. förhoppningsvis kommer ni kunna se filmerna här sen. kanske rent utav i den nya gemensamma bloggen vi jobbar på. det hela återstår att se! i morgon ska jag försöka lägga in gnarls barkley på ett annat kassettband. måste leta efter ställen som säljer kassettband. i värsta fall får man spela över gamla frikyrkliga band från second hand.

god natt för ikväll.

gnarls barkley - smiley faces