city göteborg

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

hey there tuffing

21:34  
Blogger Andréas said...

hej du

06:49  
Blogger Mikael "Miel" said...

gu va coolt. du är ju med i tidningen :D kom och se matchen idag d?, det är värt de. puljubac

13:30  
Blogger Andréas said...

jag försöker komma ner d?. för din skull michelle!

14:08  
Anonymous Anonym said...

har du lagt p? dig?

20:16  
Anonymous Anonym said...

Amen ser ju finfin ut andreas =) Önskar att jag hade en s? modeinriktad mormor ;).. Hoppas allt är bra med dig! // Timmie

20:22  
Blogger Andréas said...

jag har nog lagt p? mig en del. lade ner innebandyn ett tag nu s? allt jag egentligen gör är att lyssna p? led zeppelin och spelar tv-spel.

(min mormor har egentligen inte vikat mössan. mössan är inte ens virkad, den är stickad. men man f?r ju passa p? att lura media s? l?ngt det g?r när man f?r chansen.)

05:20  
Blogger ilsh said...

Respekt o f? vara med där. typ känd ju!

05:22  
Anonymous Anonym said...

haha coooolt ea !!

14:24  
Blogger Andréas said...

s?ja s?ja, det räcker nu.

17:08  

Skicka en kommentar

<< Home