färglära #2



som ni kan se har jag ?terigen ändrat utseendet p? bloggen. det känns stabilt, labilt, naivt. ska försöka l?ta koden vara ett tag nu. fixade s? att den där fula grejen som är högst upp p? alla blogger.com-bloggar försvann. jättelätt. kontakta mig om ni vill veta hur eller läs i koden som finns. det var inte jag som kom p? hur man gjorde.

nu i veckan är det APU och jag har ingen praktikplats. s? jag tillsammans med massa andra i skolan kommer att befinna oss i skolan och f? prata med en massa mediafolk. dom ska tydligen berätta vad dom vill ha när man söker jobb hos dom osv. skriva ett cv kommer vi f? göra ocks? tror jag. det var allt för nu och jag kommer nog att inte skriva s? mycket i fortsättningen, ni kommer f? ser mer bilder osv. har hittat en asbra tuschpenna p? pappas kontor nu ocks?.