longboardrunda med linus



lottie var hos mig tidigare under dagen men stack hem precis innan linus ringde och frågade om jag var intresserad av att slå ihjäl mig. ett sånt erbjudande kunde jag inte motstå och lät linus komma ner till mig innan vi åkte ut. det hela slutade med att vi satt här hemma och lyssnade på när min bror spelade in sur-demos till sig själv. tyvärr fick vi inte spela in fjärtljud i hans mick. men det gör inget, för jag och linus fick använda honom som slagpåse. inte.

sen bar det i alla fall av. vi mötte bland andra linus mamma birgitta som var ute och gick med familjens hund alva. alva borde vara sveriges segaste golden retriever.

vi åkte vidare och satte fart mot gate of death (porten av död, lidande, söndriga knän osv.) (ni som känner att ni vill hjälpa mig med att lägga upp egna filmer i flash-format får gärna skicka ett mail och säga hur man gör. youtube är riktigt segt!):

(tryck på bilden, filmen öppnas separat)


vi har även bilder på när linus åker genom gate of death. men eftersom jag åker vackrast, snabbast och bäst, lägger jag än så länge bara upp filmen på mig. dessutom hade jag på mig min nya arla-t-shirt som jag fick av lotties föräldrar i födelsedagspresent. den finns att beställa på ARLAS HEMSIDA.

har lagt in gnarls barkley och beach boys på kassett nu också. gnarls barkley är faktiskt inte JÄTTEBRA. men dom går ner utan hull men med hår.
svenska akademien - kärlekssoldater

1 Comments:

Blogger Andréas said...

ska försöka göra det någon gång. men det blir en annan historia :)

11:58  

Skicka en kommentar

<< Home