nya planka snart


snart är det dags att köpa ny longboard. min nuvarande börjar bli lite svampig. kan svikta ner den till marken utan vidare problem nu. det verkar som att den nya kommer att bli en bambu-bräda från sector 9 (den nionde sektorn). den kan komma att se ut såhär. men jag har inte riktigt bestämt mig än. kanske blir det denna, den verkar ha en tail också. men men. det måste bli en bräda som är lagom styv. lottie ska nog få min gamla bräda eftersom hon inte väger lika mycket som jag. vi köper nya truckar och hjul till henne och sen är det bara att bära av.

brorsan hade spelning i uddevalla idag också. han gick till final i garage, ett program på p4 väst där artister och band skickar in någon demolåt och tävlar osv osv. brorsan gick till final och finns nu att rösta på om ni önskar. gå in på sr.se och lyssna på aset. christofer nilson kallar han sig själv. om du inte förstår hur du röstar så gör du det med mobilen osv osv. vi får hoppas att brorsan vinner, han hade nog blivit lycklig.

nåväl. ha det gött. ska jobba imorgon och behöver all sömn jag kan få tag i.

1 Comments:

Blogger Mikael "Miel" said...

tja, vi ska nog bada där någon mer gång :D köp en grym bräda. har't bra puss på dig

10:47  

Skicka en kommentar

<< Home