trist land, trist folk


det blir ingen kretaresa i höst. känns i och för sig ganska skönt. orkar inte med en solresa. jag åker nästan hellre till norge och stannar där en längre tid. har jobbat i tre dagar nu och det går riktigt bra. sysslar med lite allt möjligt men den största delen består av att bära in varor i kylrummet, meloner och färskpotatis ni vet. har varit ledig från jobbet idag men ska upp imorgon igen. inget jag känner kramp för egentligen. ska nog ta med badbyxorna också och ta ett dopp vid trampolinen på marstrand efter jobbet.

skickade ett brev till tobbe häromdagen. kan inte säga mer än så för det är sjukt hemligt. hemligt hemligt hemligt. det var kul att skicka brev i alla fall! väldigt underskattat sätt att hålla kontakten med någon. man kan göra så mycket mer med ett brev. börjar intala mig själv att skärmbaserade saker egentligen bara är kass. hemsidor och sånt ni vet.

2 Comments:

Blogger Andréas said...

och anal-lĂĄgt.

11:57  
Blogger tobbe said...

Jag vill ocksĂĄ vara med o skicka brev! FĂĄr jag? Vill ni?

07:29  

Skicka en kommentar

<< Home