robbie-dagen


nu äntligen har jag fått tillbaka min kamera som legat hos sebastian ett tag. ni får ursäkta den dåliga komprimeringen. jag är själv besviken på mig själv för att jag för på detta viset. men vi får ju lägga örat till magen hos de som faktiskt sitter på allt annat än bredband just nu. ni får se lite bilder på diverse människor vi stötte på i söndags. vi kände knappt hälften av dom och vi tog inte kort på den roligaste av dom; Ögat.

tjejen på bilden är sanna och hon röker egentligen inte genom öronen. vi skulle bara göra ett litet partytrick. egentligen gillade vi nog inte att hon rökte heller men vi var lite rädda för att hon skulle gå sin kos om hon inte fick det, så vi lät henne hållas.

idag ska jag ut med caroline och deras båt. kommer väl ta ett och annat dopp förmodligen. jag är jättebadsugen efter att ha badat ute på marstrand igår kväll. det var så skönt och varmt och skönt.

tog bestlutet att öppna bok av max andersson också. den är fin fin fin fin fin fin fin fin fin. har lite smygbilder på den som jag ska lägga upp senare också. men just nu får ni nöja er med bilder från i söndags. tryck här eller på bilden där uppe så ska vi se vad som händer.