kall dag idag


jag tror inte att temperaturen har nått upp över 20 grader idag. har varit kallt och blåsigt hela dagen. men jag frös ändå inte i natt. jag sov nämligen hos lottie.

har äntligen fixat ett videoredigeringsprogram. nu kan jag redigera lite videofilmer och förhoppningsvis göra en bättre film i engelskan. jag och jesper hittade nunnedräkter på buttericks som jag vill köpa. jesper tycker att det är för dyrt att lägga ner 200:- på en dräkt som man bara kommer använda en gång. men det tycker inte jag, jag ska ju bli nunna om några år. lika bra att ha en då.

här kommer en video där jesper visar så pedagogiskt hur man häl-bromsar. jag har fortfarande inte fått hjälp med att bädda in filmen här i bloggen, så ni får helt enkelt trycka på bilden nedan och vänta på att filmen öppnas i nytt fönster. musik är det också.