kuben ruben

har suttit och gjort ungefär ingenting under hela dagen idag. men jag har varit en gnutta kreativ ändå. gjorde en kartong-mall så att jag kan vika små lådor. sen prövade jag att rita en gubbe på karton-mallen och det blev faktiskt rätt kul! den första kuben fick bli kuben ruben.

i morgon är det en inte så jobbig dag. har lite mediakommunikation, där vi antagligen kommer prata om eurovision hela lektionen. sen har jag spanska, där våran spanskaklass är bättre än de övriga och har därför fått äran att ordna en poängpromenad. vi har jättekonstiga frågor på spanska som t.ex: "hur många ben har en trebent hund?" eller "vilken färg har gröna expressen?". förhoppningsvis kommer de andra spanskaeleverna bli jättearga på oss.

ska hämta ut mina skor i morgon också! får lägga upp en video på öppnandet tror jag. lådan ska tydligen se rätt bra ut.

god natt!