losst


såg det senaste avsnittet av lost precis. jag var tvungen att se det före min vän. vi har slagit vad om en sak och jag kommer troligtvis förlora.
vadet gick ut på att jag skulle ringa henne och berätta slutet på avsnittet. om jag gjorde det, vann jag, och då skulle hon vara tvungen att bada i helgen. om jag inte gjorde det, vann hon, och jag blir då tvungen att bada. jag skulle lätt kunna ringa henne och berätta allt och förstöra hela hennes onsdagskväll. men det känns som att jag är lite mer godhjärtad än så. så min tanke är att jag ringer henne och säger att jag inte kan berätta slutet. hon kommer bli kär i mig och vi kommer leva lyckliga i alla våra dagar!

matteprovet idag gick sådär, missade de tre sista frågorna på grund av att jag var så kissenödig. uppfattade aldrig regeln om kissepaus. är riktigt besviken på mig själv nu och att min flickvän inte verkar förstå mitt misstag, utan får mig att känna mig ännu sämre, gör inte hela saken bättre. men men, ska tydligen ut till henne och ha myskväll på fredag. på lördag blir det förhoppningsvis en resa till sophia. får se, får se.

fula funkungen - smör