götatunnlar och håkan hellström

det roliga med denna bilden är inte att nörden gör en ful ögonblicksmin. det roliga är frågorna man ställer till sig själv när man ser en 60-årig gubbe på en håkan hellström-konsert. SE FLER BILDER FRÅN DAGEN HÄR!

dagen började med en lagom lång natt och ett alltid lika roligt samtal från caroline. idag gällde det götatunneln och caroline undrade om jag ville följa med och gå genom tunneln en eller två gånger. lite tveksams tackade jag ja till erbjudandet och tog bussen 13:26 från tega.

väl inne möttes vi av massor av folk och alla verkade vara lika sugna på att vandra runt i den nysprängda tunneln. det hela var relativt trevligt. sen gick vi in på nordstan där jag köpte en grön tröja och en liten fläkt från claes ohlsson för tio koroner. tyvärr gick fläkten sönder efter att jag helt brutalt lagt ner den varsamt i min väska. sen åkte vi hem och gick till mig. jag hade planerat att slipa ett plank men grannarna var ute så jag sket i det. istället kollade vi på fotboll osv.

sen for jag in till göteborg och kollade på håkan hellström. det var en godkänd konsert. jag var lite trött för att jag ätit lite dåligt under dagen. sen kom jag hem och satte mig nästan direkt vid datorn för att berätta för åtminstonde en som läser vad jag skriver.

jag vill passa på att säga att jag även lärt mig hur simpleviewer fungerar, så jag kommer då och då lägga upp lite små album med bilder. bara att läsa det finstilta så kommer ni få se en eller kanske fyra fina bilder.