¿quién es tu padre?

idag har jag nästan gjort färdigt min broders hemsida. han spelar musik och sånt. tyvärr får jag inte vara så kreativ jag känner för att vara. men det tar jag ut lite såhär efteråt. har hällt mjölk på asfalten och ritat dave.

caroline ringde mig förut och frågade om jag ville hänga med henne och jennie och kolla på omen. men jag tackade nej till erbjudandet då jag gärna slipper se filmer om djävulskap och sånt. mådde jätteilla när jag såg exorcisten. fy skäms på er filmskapare! hur som helst så är det alltid trevligt när caroline ringer! man blir så överraskad.

lottie befinner sig på hultsfred och jag har ingen aning om vad hon springer runt och sysslar med just nu. har ringt henne några gånger och hon har faktiskt svarat de gånger jag ringt. hon mår säkert bra, fint och underbart.

imorgon ska jag antagligen börja måla vårat lilla skrank som pappa envisas med att ha uppe. alla andra i familjen hatar skranket och det verkar faktiskt som att mamma är villig att såga ner det när pappa inte är hemma. men just nu är det uppe och jag ska måla det så gott jag kan. förhoppningsvis får jag en liten sommarpeng för det.