människokräftor och marstrandstårar


skutt.jpg
På flickr kallar dom mig pösrunk.

idag blev det dags för lite poesi, ja. var ute och badade med caroline och jesper och jennie. men det var bara jag och jennie som badade. caroline hade lite problem med vad vi föredrog att kalla "kvinnliga problem". jesper sade inte vad han hade men vi misstänker att han led av samma sjukdom.

min tå börjar må bättre. kan gå normalt och allt blod som tidigare befann sig mellan min blåsa och vad som senare kom att kallas fräscha hud, är nu borta. helt fantastiskt vad lite barfotafotboll kan göra. istället har jag fått ytterligare blåsor på min andra fot och ett par rejäla rivmärken på ryggen. allt för att visa min ständiga manlighet.

ute på marstrand pratade jag med min arbetsgivare också. ska jobba två veckor på marstrand i en kiosk/frukthörna/klädaffär och mycket mer. fick en känsla av att det kommer bli väldigt intressant och roligt. den största glädjen ligger väl antagligen i att jag kommer få åka flakmoppe i stort sett varje dag.

nu är klockan snart ett och alla vuxenfilmer på tv börjar lida mot sitt slut. ska bara kolla färdigt på Fallos Gump sen går jag och lägger mig.

sov gott allihopa!