party

var ute på partaj hos tove idag. känns som att det hade varit trevligare att vara med lottie eller sophia. sophia hade varit lite extra trevlig, vet inte vad man hade hittat på med henne ikväll.

åkte longboard ute hos tove också. tyvärr bor hon mitt inne i skogen och den enda väg som fanns var grusväg. ramlade och skrapade i armbågen och ryggen. på smalbenet fick jag ett skärsår av någon anledning.

känns skönt att skolan snart är slut och att edmund äntligen är uppe. funderar starkt på att ta ledigt på måndag, alla andra är ju lediga då! får se hur jag gör. ska koda brorsans hemsida också, får se hur det blir med den biten.

igår hittade jag en grej på skolan som handlade om vette sjutton. hur som helst hade de som gjort grejen fått tag på en logotyp jag tänkte göra till en tävling på min skola där man skulle göra en logotyp till skolans alla elever. jag skickade aldrig in den och kan alltså inte förstå hur sjutton dom fått tag på den. allt jag vet är att jag är lite ilsken och förvånad, fundersam och snorig.