götheborg II


jag var inne i göteborg idag igen. jag hittade så grymt fina grejer. men jag försöker spara pengar så gott det går, så det blev inte allt jag ville ha. det första jag såg men som var det andra jag köpte, var denna seriesamlingen av max andersson. den heter döden och jag har ännu inte tagit ut den ur sin plast. får se när jag gör det. måste tröttna på omslaget först tror jag.

den andra saken jag köpte idag var detta albumet. hittade albumet i LP-format på myrorna i göteborg. jag gav inte mer än 20:- för den och det är rune söderqvist som gjort omslaget. jag sitter faktiskt just nu och glädjer mig åt detta fynd. det verkar dock som att det kommer ta ett tag innan jag får lyssna på den med tanke på att våran LP-spelare är såld. en låt är förresten mixad i bohus studio, som inte ligger alltför långt ifrån där jag bor. riktigt najs.

har ännu inte hämtat min kamera hos sebbe. har väldigt stora planer på att göra det innan jag åker ut till marstrand och umgås med min flickvän och andra vänner. ni får med andra ord vänta på att se hur den fagra sanna ser ut. oj oj oj, vilken skönhet. vig är hon också. ska ha en liten filmsnutt på när hon voltar hej vilt på gräsmattan vid heden i göteborg. men det blir till att se vad som händer!

tack för idag.

3 Comments:

Blogger Andréas said...

:D tanka.

16:41  
Blogger tobbe said...

Jag fick samma skiva med abba av min mormor när jag va liten. Fast på sånt gammalt kassetband, men omslaget var lika fint för det, om väl lite litet.

05:38  
Blogger Andréas said...

ja, mitt är ju stort som sjuttsingen.

21:22  

Skicka en kommentar

<< Home