midsommar är rätt kul ändå


jag har inte gjort NÅGOT vettigt under midsommarafton. allt jag gjort är att kolla på oändligt många avsnitt av family guy och och ätit chips med lottie. har inte fått tag på några vänner att spendera dagen med. lottie erbjöd förstås mig att jag skulle följa med henne ut på landet och till hennes hem där hennes storebror hade partaj. men jag kände att jag inte orkar med sånt just idag, även om jag tror att det hade kunnat bli rätt kul.


har arbetat lite med ett tryck som jag inte ska säga för mycket om också. allt jag kan säga är att det är ett tryck, att jag arbetat med det lite idag och att jag inte ska säga för mycket om det. det har med hemliga affärer att göra och du får veta tids nog vad det handlar om.

en annan sak jag gjort är ett lustigt moln som försöker bryta en regnbåge. jag kände att den var så lustig och snabbt skapad att jag t.o.m. skickade in den till losersajten tees.se där man kan skicka in tryck och förhoppningsvis få dom tryckta. jag har lyckats två gånger innan med tryck jag inte vill ha tryckta, så varför inte försöka en gång till? jag får ju lite nya t-shirts.

frankrike leder i skrivandets stund med två mål mot noll och soundtracket till babylonsjukan är faktiskt väldigt trevligt. fast detta bortsett från alla svenska stockholmsrappare som tror att de kan hantera hela sverige bara för att de är snabba i käften.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så mycket mer än vad jag har gjorde under midsommarafton.
Det räcker nog att skriva att jag somnade 09:00 och vaknade runt 21:30.

idag, lördag, är det fussball som gäller, hoppas Sverige vinner. Man kan iallafall hoppas på det :)


Appropå soundtracket till babylonsjukan så kan jag inget annat göra än att hålla med dig!

"Kamrater - Kamrater" är en låt som man verkligen kan softa till..

Dock så undrar jag vad du menar med "stockholmsrappare", för Organism12 kommer från Uppsala, Pstq är från göteborg.. och det är dom enda på albumet som kommer närmast riksvenskan :)

Ett soundtrack som jag gärna vill ha påtal om nästan ingenting är soundtracket till "Stockholm boogie"

Aja.. :)

/Hjalle alias Glue

02:12  
Blogger Andréas said...

närmre stockholm än uppsala blir det väl inte? :)

får se om jag kan hitta stockholm boggie-soundtracket också. har inte sett filmen än faktiskt.

kul att du tittade in glue!

07:12  
Anonymous Anonym said...

Äääh, uppsala hör på pappret iallafall inte till Stockholm ;) hehe..


Du kan tanka filmen Stockholm Boogie här: http://thepiratebay.org/details.php?id=3442337

04:59  
Blogger Andréas said...

sank you to much!

09:44  

Skicka en kommentar

<< Home