trädhuset

var på i'm from barcelona i fredags. det var mysig stämning och man blev bara glad. älskar sånt. lite bob hund-feeling så sett. idag har jag ingenting att göra och är på stort humör för att bada men inga av mina vänner verkar vara nåbara. sebastian ska golfa, linus ska vara ledare för något dumt läger och... sen tar nog vännerna slut. just det. jesper... han går inte att få tag på. har ringt en gång men han ville inte svara. han sover väl hos någon brutta. full tutte!

ska jobba imorgon igen. och på torsdag. och på lördag. blir väl en extra tusenlapp är hoppas jag. sedan efter det har jag siktet på en ny mac mini. det verkar inte som att jag kommer få ihop pengar till en macbook. då måste jag vänta jättelänge och spara och grejer. men det kanske är värt det, vad vet jag? efter lönen har jag upp mot 4000:- om jag räknat rätt. efter dessa extra dagar har jag 5000:- kanske. sedan i slutet av månaden om jag är snål, har jag 6000:-. då är det mer än hälften av vad en macbook kostar. då kanske jag får låna pengar av mor och far. dom borde se det som en bra investering. dom slipper mig vid familjens dator och jag håller tyst på mitt rum. perfekt.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Måste säga att ditt klistermärke är riktigt snyggt. Dock är jag glad att jag inte haft bältros.

08:57  

Skicka en kommentar

<< Home