fading frej


har hämtat mina skor på posten nu. dom ser bättre ut i verkligheten. passade helt perfekt och är lika tuffa som dom borde vara. än så länge är alla avundsjuka. kommer med bilder och kanske en liten videosnutt på skorna.

filmade musikskolans vårsoaré idag. från början var det jag, johnny och frej. sen blev det bara jag och johnny, för frej svimmade. vi röstade ut frej och han fick skjuts hem till kärra. vårsoarén fortsatte i alla fall utan frej. grymt segt att filma och notställen täckte över alla de små barnens ansikten, så att få bra bilder på dom var bara att glömma. nu vill jag bara ha lite ryggmassage. att stå med den där stora kameran tär på ryggen må jag säga.

har varit med om två grovt försenade bussar på en och samma dag. riktigt hemskt, västtrafik!

nästa vecka är det fältstaffet och våran klass har i stort sett bestämt oss för att klä ut oss till nunnor. kommer bli succé på skolan och jag får en utmärkt ursäkt till att skaffa en nunne-dress.