torrihallsen

har glömt berätta för er att jag jobbar lite smått på ett typsnitt. började idag och det ni ser här är bara grundskissen. återigen har jag problem med bokstaven k. brukar alltid hoppa över den och ta den sist.

jag funderar på att kalla fonten 'torrihallsen' eftersom jag är lite torr i halsen just nu. min tanke var att göra ett script-typsnitt som skulle vara lite halvsvårt att läsa. kommer bli hemskt roligt att se var detta bär. antagligen kommer jag ge upp och ta upp typsnittet om ett halvår igen.

igår ska jag förhoppningsvis åka ut till kärna och hälsa på lottie på hennes nya sommarjobb. kanske blir det också en sväng förbi caroline och jennie när dom är ledare för fotbollsskolan. caroline gillade förresten inte någon bild på henne från göteborg, så jag ger er länken en gång till så att ni kan se vilka bilder hon pratar om. jag känner mig faktiskt rätt nöjd med bilderna. har tidigare känt att mina bilder aldrig blir riktigt skarpa men det problemet verkar vara över nu. kanske beror på ljuset eller något.

nu är det nog dags att försöka avsluta mitt och tobbes tröjtryck och försöka få det tryckt nu i veckan. som det ser ut har jag inte mycket annat för mig. dåligt väder kommer det bli också. sov gott sverige!