snorblandat regn


är jätteförkyld och lite rädd att jag kanske missar första dagen på den nya skolan. men egentligen spelar det ingen roll hur sjuk jag är. kan ju inte lämna jesper ensam första dagen. då kommer han få ett kompis-försprång och jag kommer komma till skolan som vilken utomjording som helst. ska bli riktigt spännande att börja en ny skola. jag har aldrig varit den som börjar en ny skola. har bara fått ett par personer som byter till min.

letar just nu efter en sjukt hemlig hemkur mot förkylning. det är inte roligt. det är som att gå runt med ständig baksmälla. fick förkylningen från allt badande hos micaela i torsdags tror jag. hon hade partaj och jag drack lite för mycket alkoholfri öl.

caroline och jennie åkte till skara sommarland. tydligen en perfekt dag för det. så jag är allt annat än full av uppvaktning.

nu ska jag gå ner och blanda till en och en halv lite o'boy och dricka mig till sömns. jättesvårt att sova när man är tät i näsan. man blir så torr i munnen.