nu är det färdigt


nu vet jag vad mina sommarpengar ska gĂĄ till.

un mac mini con una dataskärma, especial utformado a mac mini.
(en mac mini med en dataskärm, speciellt utformad för mac mini)

detta kommer att förhoppningsvis kosta under 10 000-lappen. macen får jag nog beställa via csn för att få det så billigt som möjligt. skärmen vet jag inte riktigt var jag ska köpa för att det ska bli billigt. men macoteket verkade ha ett helt okej pris. eller ska man kanske köpa en macbook? vet inte vad som är bäst egentligen. kanske blir en macbook. eller... jag får kanske se vad jag tjänar ihop först. detta får verkligen bli en snål sommar om jag ska få något fint köpt. åh, fy sjutton vad kul det är att kolla på saker man verkligen drömmer om att få köpa.

2 Comments:

Blogger Mikael "Miel" said...

Tjenare broosh

Har ändrat blogg nu http://mumsasalami.blogspot.com

Din är mycket snygg :D

Hur gör du för att lägga in film?

Pusshej

10:35  
Blogger Andréas said...

jag lägger upp filmerna på youtube.com

11:56  

Skicka en kommentar

<< Home