ingen titel


första dagen på den nya skolan idag. första intrycket var lovande. klasskompisarna verkade roligare än vad de såg ut att vara i annas skolkatalog, antar att det är färgerna som gör det. skolan i sig var jättevacker. men jag förstår inte vad de ville få sagt med att det var något "egyptiskt tema" i skolan. det enda som var egyptiskt var någon liten bård på väggarna. sen fanns det lite marmorhörn här och där. det hela såg egentligen mer ut som ett kontor. men allt är bättre än vad som erbjöds i kungälv.

vi fick en himla massa prylar av skolan ocksĂĄ.

- stiftpenna med nti-logotypen pĂĄ (blyerts)
- ett blĂĄtt block med nti-logotypen pĂĄ
- en elevkalender (tror alla gymnasium i göteborgsregionen har likadana)
- ett nyckelsnöre, ni vet ett sånt fult. nti-logotyp på denna också.
- schema
- papper inför morgondagens brännö-resa
- allsmäktigt busskort för gymnasieskolor i göteborg

just nu känns allt bra med skolan. har inget att klaga på. det enda som kan bli lite lurigt nu är att jag och jesper inte läst multimedia a. de övriga i klassen ska börja läsa multimedia b nu i höst och jag får se hur detta löser sig. men allt är ändå bättre än vad som erbjöds i kungälv.

alla lärare på skolan var jättesnygga också. känns bra.

2 Comments:

Blogger tobbe said...

Vad är det för utbildning du läser?

05:27  
Blogger Andréas said...

jag läser media. kanske lite sent svarat, sån är jag.

15:23  

Skicka en kommentar

<< Home