tr?dlös

Who needs em\' anyway? - Threadless, Best T-shirts Ever

nu har jag gjort ett desperat försök i att vinna något. har inte lyckats göra det på länge nu och känner att det äntligen är dags. lade upp ett tryckförslag på threadless som jag ansåg värdigt en vinst. om inte så får jag mig en del trevliga kommentarer från alla olika människor som ser trycket. fast förstås, på vilket sätt skulle detta förändra världen?

både jag och caroline står eniga om att vi på något sätt vill förändra världen. om det innebär att kasta ett glas mjölk i ansiktet på kristdemokraternas forna ledare, so be it! men jag jobbar på hårt för att kunna röra fler än en person. att vara god mot alla är en bra början, så det ska jag börja med nu. har legat lite bakom när det gäller det.

om ni nu känner för att lägga en röst på mitt bidrag i tävlingen så glöm inte att lägga en kommentar också (gärna på svenska så att ingen annan förstår. jobbar på att försvenska threadless!). tryck på bilden för att komma till mitt tryck. jag tror ni måste registrera er för att kunna rösta. men det är inte så klurigt och man får ju faktiskt se en hel del fina tryck. kolla jättegärna in glenn jones, duktig kille som har minst 5 tryckta tröjor på threadless. idiot!