tredje dagen avklarad


idag var jag på den nya skolan igen. vi åt på vice versa och potatisen var inte mycket att hurra för. den var lika hård som nageln på min stortå. men annars var köttet gott. alla har viskat runt om en av de nya lärarna som heter karin. men egentligen ser hon ut som ellen degeneres. jag vågar nästan säga att det var jag som kom på det. synd bara att ingen annan vill erkänna det. alla kom på det först säger dom.

vi tog även kort på oss själva till någon form av matkort vi ska ha för att få äta på vice versa. jag och jesper hade planer på att göra fula miner. men vi struntade i det. eller.. det blev lite snurrigt på den biten. bytte ut originallåset på skåpet till mitt forna lås som jag gillar mycket bättre. fick skolans sämsta skåp och kommer gå ur tvåan med ryggskott. anna däremot, fick skolans bästa skåp, precis bredvid ett päronträd.

sen köpte vi ett nytt playstation 2 till mikael, vi ansåg att han behövde ett. varvade ett spel på någon timme. var rätt kul ett tag. får se vad vi gör härnäst med det spelet.

nåväl. god natt på den.

P.S. denna sidan står som källa för 8.45% av alla som besöker edmund.se. jobba lite så att jag kommer upp i 10% då! D.S.