börjar f? bukt p? detta


har nog f?tt ordning p? bloggen nu tror jag. ser fortfarande lite mysko ut i internet explorer men det ska dom ha. blev precis färdig med massa skolarbete och det känns bra, mycket bra.

m?ste erkänna att programmet robins som g?r p? SVT2 är riktigt skoj. det är n?got ni inte f?r missa. men det gör ni väl antagligen nu änd?. har jättelite att skriva om, är s? trött att jag inte ens kan skriva om hur trött jag är.

men vad tycker ni om min bild till eu-komissionens afrika-tävling? det handlar om AIDS och s?nt intressant. vars?goda.

5 Comments:

Blogger ilsh said...

haha snyggt. det börjar bli ordning p? bloggen ja men ?äö är fortfarande skumma.. fred

14:13  
Anonymous Anonym said...

Ställ in teckenkodningen p? UTF-8, om du inte redan har gjort det..

09:46  
Blogger Andréas said...

jag har försökt ställa in teckenkodningen. men vette sjutton vad som är problemet. för mig är det bokstaven innan Ä och Ö som inte syns ordentligt.

19:38  
Anonymous Anonym said...

Ändra charset=windows-1250 i "mallen" till charset=utf-8, kan vara värt att pröva i alla fall..

10:48  
Anonymous Anonym said...

Robins, trodde jag var ensam i sverige om att se p? det.

18:40  

Skicka en kommentar

<< Home