bruce lee och feber


i helgen såg jag på lite bruce lee. närmare bestämt game of death. filmen var helt godkänd. bruce slogs mot en jättelång svart kille och lite andra små bovar. han slogs lite lätt mot chuck norris i början också. men det var inget att prata om. jag kan nog utan vidare säga att bruce lee är en av få som ser okej ut i gul-svarta tights. uma thurman ser rätt okej ut i sånt också förstås. kul att de båda har sånt. kan omöjligen tänka mig att quentin inte tänkte på bruce när han gjorde kill bill.

jag är sjuk idag. har feber, eller hade åtminstonde. vet inte hur det är på feber-fronten just nu. får väl gå och testa mig snart. men jag hade 38,5 i morse när jag vaknade. stackars jesper som får klara sig i skolan själv nu. men lite fusk är det förstås. han får ett klassocialt försprång. imorgon är det idrott i skolan och jag ska försöka vara där och kolla på i alla fall. känner ingen större lust att sporta när jag snorar så mycket som jag gör.

igår köpte jag en sprillans ny screen-ram och en fin rakel. har lite problem med beskiktningstråg. men jag tror att jag ska försöka bygga ihop ett själv. så var det med det. ha det så fint!