kodarmonstret

jag har totalt förstört bloggen nu. det var kanske inte min avsikt fr?n början när jag satte ig?ng med detta. men det är vad som blev. vet inte om ni har samma problem som jag och kan inte se ?ÄÖ ordentligt. för mig blir det mest en massa konstiga tecken och skit.

ledsen för detta vänner.

fast nu verkar det som att det hela ordnat sig igen. ska kolla hur den ser ut i lite hemliga webbläsare och s?där. men visst ser den s?där enkel och tr?kig ut? s?där som man vill ha den om man är proffs inom den grafiska sektorn. är mycket väl medveten om att kodningen p? sidan inte är att leka med och att jag förstört massa saker, tagit bort grejer jag inte ville ha och s?där.

...

r?kade se att sidan ser ut som stryk i internet explorer men rätt okej i firefox. s? jag är nöjd. det jag inte först?r är varför ?ÄÖ inte fungerar fullt ut. men det är kanske bara mig det är fel p?.