en dag i kungälv





















var med linda lite grand idag. vi ?kte lite longboard och tog ett par bilder. skickade en del av bilderna till longboard.se där jag hoppas att dom lägger upp bilderna. jag behöver en ny t-shirt. när vi änd? pratar om t-shirts, köpte tv? nya idag. b?da var fr?n threadless och var denna och denna. s? kan det g?. min externa h?rddisk verkar inte fungera nu heller. en kabel är trasig och detta är s? gott som min underg?ng. p? disken ligger 40gb arbete som jag skulle vilja komma ?t just nu. men det är väl bara att bita ihop och hoppas att jag hittar en ny kabel som fungerar.

ska nog egentligen inte säga n?got. men en kille, inga namn nämnda, bad mig st? för en stor del av det grafiska i en tidning de h?ller p? med som skolprojekt p? gymnasiet. vette sjutton om jag ska göra det, verkar inte som att jag f?r mer än lite tryckta arbeten för det. kan ju vara kul och allt men jag har andra saker i livet som spelar stor roll ocks?. eller, en sak spelar inte lika stor roll nu. men det är en annan historia.

för er som vill se de bilderna jag skickade in till longboard.se, tryck här eller p? bilden där uppe. du behöver flash och grejer för att kunna se bilderna. har du inte flash f?r du ta reda p? hur du f?r det.

1 Comments:

Blogger tobbe said...

Fina bilder!

08:51  

Skicka en kommentar

<< Home