r?kade falla förbi caroline häromdagen igen. denna g?ngen möttes jag av ett berg best?ende av alla de möjliga skor. vi räknade ihop skorna och det visade sig att det var över 40 par skor som stod där, vilket betyder att det blir 8 par skor/skalle i carolines hem. mycket? knappas. precis lagom. de slängde tyvärr iväg träskorna och en hel del andra skor jag kunde tänkt mig att placera i min hylla.

har massa problem med arbeten just nu. massa saker som ska göras. inte s? mycket i skolan fast änd? lite. matteuppgiften blev inte färdig och jag m?ste skriva en vidrig rapport p? n?got som inte är färdigt. känns underbart. sen ska jag göra ett skivomslag till min broders nya EP som är p? väg att spelas in. serendipity vill ha affisch och skivomslag och vägrar ge bort mer än 500:- för ett arbete där det underlättat väldigt mycket om jag haft mer att säga till om. ska skapa den normen tror jag; mindre pengar - mer makt till mig när jag arbetar.

avslutade iofs ett fint arbete i mediekommunikation idag. synd att läraren är s? himla värdelös. inga tecken p? koll där inte. m?ste be viktor i klassen att skicka en l?t han gjort, den lät jättebra. skitfränt. klockan börjar dra sig mot sitt slut. ska genast g? och lägga mig och glömma alla dumma saker jag tänkt om min pappa som har feta problem med att hämta ut ett paket p? posten och som inte kan hantera en tv-kontroll. (höja, sänka, höja, sänka, höja, sänka HÖJA (väcka hela det sovande huset), sänka, HÖJA igen, sänka osv)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Inte är det väl i mitt hem p? hönö eller?

22:04  
Blogger blogg-froken said...

Lite koll har jag nog :-)

10:07  

Skicka en kommentar

<< Home